Pár měsíců nazpět jsem si tu zoufal (Domain Catch-all) při neúspěšných pokusech o nastavení doménového koše pro jednu z našich domén, kterou používáme na příjem testovacích emailů, které během vývoje produkují naše aplikace. Cílem bylo aby jakýkoliv email který je odeslán na emailovou adresu *@devmail.havit.cz došel do konkrétní schránky. Tenkrát se ještě nezadařilo, neboť Exchange tvrdošíjně odmítal přijmout jakékoliv zprávy určené uživatelům které neznal a pravidlo se tak nemohlo uplatnit. To už je ale minulostí, problém se podařilo vyřešit.
Stačilo nastavit v menu mail flow v záložce accepted domains pro danou doménu s pravidlem Domain cach all volbu Internal Relay: Email is delivered to recipients in this Exchange organization or relayed to an email server at another physical or logical location.
Od té doby funguje všechno jak má. Naštěstí nemusíme řešit situaci kdybychom chtěli podobné chování pro naši regulérní doménu havit.cz.
Stránky která se tématu věnuje do větší hloubky: Catch-All for MS Exchange 2013 SP1 on specific Authoritative Domains – Server Fault